ΣΤΟΠ ΟΜΟΦΟΒΙΑ

Η επιστολή του Ricky Martin: “Με υπερηφάνεια ανακοινώνω ότι είμαι ένας τυχερός ομοφυλόφιλος άντρας”

Posted in νέα by stopomofovia on March 30, 2010

Ο Ricky Martin με ανακοίνωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα του δηλώνει ότι είναι γκέι και περήφανος για αυτό!

Με μια συγκινητική και γενναία επιστολή στα ισπανικά και τα αγγλικά, ο Martin αναφέρεται στα χρόνια που έζησε στη σιωπή και το φόβο, με αποτέλεσμα, όπως λέει, να σαμποτάρει τον εαυτό του. Με θάρρος λέει ότι δεν φοβάται πια τη δική του αλήθεια κι ότι κατάλαβε πως η αποδοχή ξεκινάει από τον ίδιο του τον εαυτό.

Ο δημοφιλής τραγουδιστής της pop καταλήγει, αναφέροντας ότι το να μιλήσει ανοιχτά για την ταυτότητά του αποτελεί ένα στέρεο βήμα προς την εσωτερική του γαλήνη καθώς και ένα ζωτικό κομμάτι της προσωπικής του εξέλιξης.

Ο 38χρονος Μartin έχει δύο γιούς, τον Matteo και τον Valentino, τους οποίους απέκτησε το 2008 από παρένθετη μητέρα.

διαβάστε την επιστολή του Ricky Martin:

“Πριν λίγους μήνες αποφάσισα να γράψω τα απομνημονεύματά μου, ένα σχέδιο που ήξερα ότι θα με έφερνε πιο κοντά σε ένα καταπληκτικό κομβικό σημείο της ζωής μου. Από τη στιγμή που έγραψα την πρώτη φράση ήμουν σίγουρος ότι το βιβλίο αυτό θα ήταν το εργαλείο που θα με έκανε να απελευθερωθώ από πράγματα που κουβαλούσα μέσα μου για πολύ καιρό. Πράγματα, που ήταν βαριά για να τα κρατάω μέσα μου. Γράφοντας τον απολογισμό της ζωής μου, ήρθα πολύ κοντά στην αλήθεια. Κι αυτό είναι κάτι που αξίζει να το γιορτάσω.

… Πολλοί άνθρωποι μου είπαν: “Ricky, δεν είναι σημαντικό”, “δεν αξίζει”, “ό,τι έχτισες δουλεύοντας όλα αυτά τα χρόνια θα καταρρεύσει”, “πολλοί άνθρωποι στον κόσμο δεν είναι έτοιμοι να δεχτούν την αλήθεια σου, την πραγματικότητά σου, τη φύση σου”. Επειδή όλες αυτές οι συμβουλές προέρχονταν από ανθρώπους που αγαπάω βαθιά, αποφάσισα να συνεχίσω τη ζωή μου χωρίς να μοιραστώ με τον κόσμο όλη την αλήθεια μου. Επιτρέποντας στον εαυτό μου να παραπλανηθεί από το φόβο και την ανασφάλεια, έγινα μια αυτο-εκπληρούμενη προφητεία σαμποτάροντάς με. Σήμερα, αναλαμβάνω όλη την ευθύνη των αποφάσεων και των πράξεών μου.

Αν κάποιος με ρωτήσει σήμερα, “Ricky, τι είναι αυτό που φοβάσαι;” θα απαντούσα “το αίμα που κυλά στους δρόμους των χωρών σε πόλεμο.. τη δουλεία των παιδιών, την τρομοκρατία.. τον κυνισμό κάποιων ανθρώπων σε θέσεις εξουσίας, τη διαστρέβλωση της αλήθειας”. Αλλά να φοβάμαι τη δική μου αλήθεια; Καθόλου! Αντίθετα, με γεμίζει δύναμη και κουράγιο. Αυτό είναι ό,τι ακριβώς χρειάζομαι ειδικά τώρα που είμαι πατέρας δύο υπέροχων αγοριών, τα οποία είναι γεμάτα φως και η ματιά τους με μαθαίνει πράγματα κάθε μέρα.

… Σήμερα είναι η δική μου μέρα, αυτή είναι η δική μου ώρα κι αυτή είναι η δική μου στιγμή.

Αυτά τα χρόνια σιωπής και περισυλλογής με έκαναν πιο δυνατό και μου υπενθύμισαν ότι η αποδοχή πρέπει να έρθει από μέσα μου και ότι αυτή η αλήθεια μου δίνει την δύναμη να κατακτήσω συναισθήματα που δεν ήξερα καν ότι υπήρχαν.

Τι θα συμβεί από εδώ και πέρα; Δεν έχει σημασία. Μπορώ να επικεντρωθώ μόνο σε αυτό που μου συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Η λέξη “ευτυχία” παίρνει για μένα ένα νέο νόημα από σήμερα. Ήταν μια πολύ έντονη διαδικασία. Κάθε λέξη που γράφω σε αυτό το γράμμα γεννήθηκε από αγάπη, αποδοχή, αποστασιοποίηση και αληθινή ικανοποίηση. Το να γράψω αυτό το γράμμα αποτελεί ένα στέρεο βήμα προς την εσωτερική μου γαλήνη και ένα ζωτικό κομμάτι της εξέλιξής μου.

Με περηφάνια ανακοινώνω ότι είμαι ένας τυχερός ομοφυλόφιλος άντρας. Είμαι πολύ ευλογημένος για αυτό που είμαι”.

RM

Tagged with:

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Οι ομοφοβικές δηλώσεις πέφτουν βροχή: την αρχή κάνει ο Γ. Καρατζαφέρης, ο Θύμιος Καρακατσάνης παραλαμβάνει τη σκυτάλη και συνεχίζουν οι μητροπολίτες Καλαβρύτων Αμβρόσιος και Πειραιώς Σεραφείμ, οι οποίοι αναπαράγουν τη ρητορική μίσους κατά των γκέι και των λεσβιών. Σε όλους αυτούς “απαντά” το Athens Pride, ανακοινώνοντας το κεντρικό του σύνθημα για το 2010: ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΥ, ενώ τον ίδιο μήνα ο Ricky Martin ανακοινώνει περήφανα ότι είναι γκέι. […]


Leave a Reply

