ΣΤΟΠ ΟΜΟΦΟΒΙΑ

Περήφανος για τις φήμες ότι είναι γκέι δηλώνει ο Freddie Ljungberg

Posted in Uncategorized by stopomofovia on June 15, 2010

O σουηδός σταρ του ποδοσφαίρου Freddie Ljungberg δηλώνει “περήφανος” για τις φήμες ότι είναι γκέι. Ο 33χρονος παίκτης είναι για χρόνο το επίκεντρο φημών για τη σεξουαλικότητά του, εξαιτίας του εργένικου τρόπου ζωής του και της αγάπης του για τα μιούζικαλ και τη μόδα.

Ο ίδιος δήλωσε στους Νew York Times: “Κυκλοφορεί εδώ και πολύ καιρό η φήμη ότι είμαι γκέι. Δεν με πειράζει καθόλου. Είμαι περήφανος γι’ αυτό. Μου αρέσει η μόδα και πιστεύω ότι πάρα πολλοί γκέι άνθρωποι έχουν καταπλητικό στυλ. Επομένως, είναι κομπλιμέντο για μένα.. Ειλικρινα, δεν ξέρω γιατί οι άνθρωποι ενδιαφέρονται τόσο. Απλά έχω πάρει την απόφαση να μη μιλάω για αυτό”.

Ο Ljungberg, ο οποίος είναι και μοντέλο εσωρούχων του Calvin Klein, πρόσφατα ανακηρύχθηκε ένας από τους αγαπημένους ποδοσφαιριστές του γκέι πληθυσμού, μαζί με τον David Beckham και τον Cristiano Ronaldo.

Ωστόσο, το 2006 είχε δηλώσει: “Δεν είμαι γκέι. Αν ήμουν, απλά θα έλεγα ότι είμαι και δεν θα με ενοχλούσε”.

πηγή

Tagged with:

Leave a Reply

