ΣΤΟΠ ΟΜΟΦΟΒΙΑ

Ricky Martin: “Θέλω οι γιοι μου να είναι περήφανοι για τον μπαμπά τους”

Posted in ορατότητα by stopomofovia on November 4, 2010

Για την ευτυχία που βιώνει στη συντροφική του σχέση μίλησε ο Ricky Martin, στην πρώτη συνέντευξή του μετά τη δημόσια δήλωσή του ότι είναι γκέι. Ο 38χρονος τραγουδιστής από το Puerto Rico, στη συνέντευξη-χείμαρρο που παραχώρησε στην εκπομπή της Oprah Winfrey, έδειχνε πιο ευτυχισμένος από πότε όταν μιλούσε για τη νέα του αγάπη και τη ζωή του με τα δίδυμα παιδιά του, Matteo και Valentino.

«Αυτή την εποχή έχω σχέση και είναι καταπληκτικά. Είμαι σε μια πολύ όμορφη σχέση. Η αγάπη έρχεται όταν δεν την περιμένεις. Δεν την έψαχνα με κανέναν τρόπο, σχήμα ή μορφή. Ήμουν πολύ ευτυχισμένος έτσι όπως ήμουν, αλλά στα ξαφνικά είναι εκεί και σε κάνει να αισθάνεσαι πράγματα. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αγαπά τα παιδιά μου και αυτά τον αγαπούν. Δεν μπορώ να είμαι καλύτερα».

Ο Martin μίλησε παράλληλα και για τον απελπισμένο αγώνα του ενάντια στον ερωτικό του προσανατολισμό και περιέγραψε πώς η δημόσια δήλωσή του, τον προηγούμενο Μάρτιο, ότι είναι γκέι, τον έκανε να νιώσει ελεύθερος. “Ξέσπασα σε δάκρυα λίγα λεπτά αφού ανέβασα το μήνυμα στην ιστοσελίδα μου. Έκλαιγα επειδή αισθανόμουν ελεύθερος, απελευθερωμένος. Μπορούσα επιτέλους να πω ότι αγαπώ εντελώς τον εαυτό μου”.

Αναφερόμενος στους δύο γιους που απέκτησε πριν 4 χρόνια με παρένθετη μητέρα, είπε ότι αυτοί υπήρξαν ο λόγος που ένιωσε την ανάγκη να πει την αλήθεια για τη σεξουαλικότητά του: “Δεν μπορούσα να το αντέξω άλλο. Ήταν πολύ επώδυνο.. Τα παιδιά μου μού έδωσαν όλο το σθένος για να μιλήσω ανοιχτά… Δεν θέλω η οικογένειά μου να βασίζεται σε ψέματα. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος απέναντί τους, θέλω να είναι περήφανοι για τον μπαμπά τους, την οικογένειά τους”.

Tagged with:

Leave a Reply

